PRproduktowy.net.pl

PR Produktowy – warty większej uwagi

Branża modowa to nie tylko ubrania, buty i dodatki, ale także wystrój wnętrz, o czym można się przekonać wchodząc do showroom design, czyli specjalnego miejsca, których coraz więcej na mapie Polski, gdzie można obejrzeć różne dzieła sztuki nowoczesnych artystów – meble, elementy dekoracyjne, artykuły domowego użytku, a wszystko to możliwe do wypożyczenia, ale uwaga – tylko na potrzeby stylistów, czasopism i innych imprez, czyli na potrzeby promocyjne.

moda2Innymi słowy, w showroom design można znaleźć na przykład ciekawą, fantazyjną lampę zaprojektowaną przez designerskiego projektanta wnętrz, której nie można jeszcze znaleźć w żadnym sklepie. W showroomie następuje pokaz przedpremierowy, i stamtąd mogą lampę wypożyczyć na przykład redaktorzy magazynów o aranżacji wnętrz, by sfotografować produkt i umieścić zdjęcia na łamach czasopisma, w celach promocyjnych produktu i nowej marki. Wystrój wnętrz pasjonuje, wciąga, jest wiele osób, które uwielbiają przeglądać magazyny o aranżacji wnętrz, kochają zmieniać coś w swoim otoczeniu, kupować modne dodatki, snują plany urządzenia swojego wymarzonego domu. W branży modowej fashion PR dotyczy także takich artykułów aranżacji wnętrz, gdyż jest to jeden z elementów nowoczesnego stylu bycia. W dziedzinie wnętrz również panują pewne tendencje modowe, zmienia się stylistyka wnętrz, która jest modna, zmieniają się artykuły dekoracyjne, i my sami lubimy od czasu do czasu zmienić coś w swoim otoczeniu.

Dlatego też chętnie sięgamy po inspiracje z kolorowych magazynów, sprawdzamy, co piszczy w świecie mody wnętrzarskiej, szukamy w sklepach z wyposażeniem wnętrz atrakcyjnych dodatków, które urozmaicą nasze mieszkania i wprowadzą do nich barwy. Specjaliści od marketingu dbają o to, by nie zabrakło nam pomysłów i prezentują inspiracje nowoczesnych artystów w showroomach i na targach, oraz na łamach magazynów.

Dzięki temu, inaczej niż w czasach naszych rodziców lub dziadków, możemy dekorować swoje wnętrza tak, jak lubimy, a nie tylko za pomocą tego, co uda nam się dostać w sklepach.